Oliver Carstensen

Google Ads & Analytics specialist

 

Oliver sammensætter annoncestrategier, der tilpasses individuelt til virksomhedens størrelse, brand og forretningsmål. Derudover bruger han sin viden og sin erfaring til at skabe content for både interne og eksterne kanaler.


Han udarbejder datadrevne løsninger og strategier. Hans rigtige gode ven hedder Google Analytics. Med sin analyseindsigt og forretningsmæssige forståelse er han en god sparringspartner, som altid er klar til at udfordre ’status quo’.


Oliver Carstensen har taget certificering indenfor SEO og opdaterer hvert år sine Google Ads certificeringer.


Interessen for marketing og digital strategi startede på uddannelsen Interkulturel Markedskommunikation på CBS. Her lærte han, hvordan man arbejder analytisk og teoretisk med marketing på tværs af virksomheder, brancher og kulturer.

Når Oliver ikke sidder som en del af teamet på kontoret, så sidder han enten derhjemme og nyder en god fodboldkamp, eller også har han selv snøret støvlerne og bevæget sig ned på Frederiksbergs baner.

Skriv til Oliver

Har du brug for et tilbud? Vil du lære os bedre at kende? Udfyld formularen og bliv ringet op!