TDC Hosting A/S

Leadgenerering • Positiv cost-benefit • Fokus på kerne-kompetencer

Udfordringen

Virksomheden TDC med afdelingen TDC Hosting havde et behov for øget trafik og konverteret de besøgende til kunder.

Før de blev kunde hos Zangenberg & Partners havde de opsat Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads m.m.

TDC Hosting ønskede at være velfungerende indenfor digital markedsføring, hvilket de følte de ikke var – hvorved TDC Hosting kontakter Zangenberg & Partners for ekspert-hjælp.

Løsningen

Før vi eksekverede kampagnerne satte vi os grundigt ind i virksomheden, dens produkter og målsætninger.

Vi har herefter udarbejdet en digital strategi for at bakke op omkring den målsætning TDC Hosting har sat op.

Vi har som en del af vores strategi valgt at tage udgangspunkt big data og historik for at skabe indsigt. Indsigten har haft det formål at omstrukturere de trafikkanaler, som performede dårligt og skabe øget fokus på dem, som havde en positiv ROI.

Efterfølgende har vi opsat, monitoreret og optimeret de relevante trafikkanaler med udgangspunkt i Best Practise.

Det overordnet mål var at målrette og effektivisere mod flere leads.

”Vi har fået lavet en bedre cost-benefit på vores midler til digital marketing”. Samarbejdet har været en positiv oplevelse i form af flere leads. Ved at outsource opgaven har TDC Hosting kunne fokusere på afdelingens core-competences”

Michael Madsen

Salgs & Marketingchef, TDC Hosting

Svigter dit digitale univers eller ønsker du mere salg?

Udfyld formularen herunder og få et tilbud – Eller ring på 70 20 48 38

Skriv til Nicolas

Har du brug for et tilbud? Vil du lære os bedre at kende? Udfyld formularen og bliv ringet op!






  • Luk menu ✘