Analyse & Indsigt

Undgå at famle i blinde – træf de rigtige beslutninger

Det er vigtigt at kunne træffe beslutninger med udgangspunkt i indsigt.

 

Indsigt er resultatet af dine data, data som er trukket ud af diverse Analyseprogrammer.

 

Dashboards

At trække de rigtige data og prognoser ud af analyseprogrammerne og vide hvilke tal, som er relevante for direktøren, marketingchefen, marketingkoordinatoren og assistenten i virksomheden er vigtig.

 

At sørge for at disse tal præsenterer sig visuelt flot for hvert individ lader sig gøre i individuelt tilpasset dashboards alt afhængig af niveau i organisationen.

 

Vi arbejder med udgangspunkt i Google Analytics samt Facebook Analytics og præsenterer tallene i Dashboards gennem Google Data Studio, Geckoboards, Mimer m. fl.

Google Analytics 4

Universial Analytics er lukket ned, men heldigvis har Google allerede lanceret den nye version - Google Analytics 4. 

 

Det er derfor værd at bemærke, at fra den 1. juli 2023 indsamler Google ikke længere data, medmindre man har opdateret til den nye version Google Analytics 4 (GA4).

 

Vi tilbyder vores ekspertise til at implementere den nye version af Google Analytics på dit website og sætte konverteringssporing op. På den måde undgår du datatab og får dybdegående indsigt i din målgruppe.

Lad os gøre arbejdet for dig - Få mere information her


Skriv til Nicolas

Har du brug for et tilbud? Vil du lære os bedre at kende? Udfyld formularen og bliv ringet op!

  • Luk menu ✘