Hvad er HubSpot?
HubSpot udgør en komplet integreret Customer Data Platform, målrettet dig, der ønsker at forene marketing, salg, web og kundeservice i en datadreven tilgang. HubSpot-platformen er baseret på et gratis CRM-system. De forskellige systemer (hubs) inden for marketing, salg, kundeservice, operationer og CMS kan erhverves i varierende versioner alt efter dine behov.
Hvad betyder HubSpot?
HubSpot er en platform designet med fokus på virksomheders datadrevne indsats inden for salg, marketing og kundeservice. Udover det centrale gratis CRM-system tilbyder HubSpot en række intelligente værktøjer til styring, sporing og håndtering af salgs-, marketing- og kundeserviceaktiviteter.
Det gratis CRM-system giver dig mulighed for at opbevare alle dine kundeinteraktioner og relevante data, hvilket gør det muligt for dig at målrette din marketing på mest effektiv vis. Dette bidrager til at skabe et omfattende overblik for dig og din virksomhed, og det gør det lettere at skalere strategien, så den matcher virksomhedens ambitioner.
For at udvide strategien og opnå et mere detaljeret overblik kan det være gavnligt at investere i et eller flere af de øvrige systemer, som HubSpot tilbyder. Blandt disse brugervenlige systemer, betegnet som 'hubs', finder du eksempelvis det velkendte Marketing Hub. Dette system fungerer som en platform for marketing automation, hvilket betyder, at den datadrevne tilgang kan konfigureres til at målrette markedsføring baseret på kundernes adfærd, såsom i e-mailmarketing.
HubSpots udvalg af hubs inkluderer også et CMS, hvor du nemt kan præsentere personaliseret indhold for dine brugere og udføre split tests på dine websites.
HubSpot Marketing Hub
HubSpot Marketing Hub er en samling af værktøjer designet til at hjælpe din marketingafdeling. HubSpot Marketing Hub hjælper din virksomhed med at øge trafikken til hjemmesiden og konvertere flere besøgende til leads.
Målet med Marketing Hub er at gøre livet lettere for din marketingafdeling. Den tilbyder problemfri indholdsoprettelse til din blog, e-mails, sociale medieprofiler og hjemmeside og leverer enestående metriksporing samt rapportering af alle de data, du værdsætter mest.
Se let, hvor mange mennesker der besøger din hjemmeside, hvor de bevæger sig hen, hvornår de forlader, og hvor meget de kan lide dine landingssider.
Som alle HubSpots værktøjer tilbydes Marketing Hub i lag afhængigt af størrelsen på din virksomhed og antallet af værktøjer, din virksomhed ønsker at anvende. HubSpots første lag er altid gratis, uanset hvilken Hub du er interesseret i at afprøve.
Nogle af vores foretrukne værktøjer, som tilbydes i HubSpot Marketing Hub, inkluderer:
- Blog- og indholdsoprettelsesværktøjer
- Planlægning, organisering og planlægning af sociale medier, samt sporing af det hele
- Handlingsopfordringer, der giver dybdegående sporing af klikfrekvens, visninger og andre vigtige KPI'er.
- Landingssider, der integreres problemfrit på din hjemmeside, og som derefter bruger HubSpots avancerede metrikker til at spore og optimere præstationen.
- SEO-værktøjer til at hjælpe med at optimere din indholdsstrategi, webstedsarkitektur og mere.