Google Display Network (GDN)

Google Display Network (GDN) er et reklamenetværk, der ejes og drives af Google. GDN består af en række websteder, mobilapps og videoer, hvor annoncører kan vise deres annoncer på en række forskellige formater og placeringer på tværs af nettet.
GDN giver annoncører mulighed for at nå deres målgrupper på forskellige måder, herunder ved at vise bannerannoncer, tekstannoncer, videoannoncer, interaktive annoncer og andre medieformater. Annoncerne kan vises på relevante websteder og mobilapps, der er medlemmer af GDN, og kan også målrettes baseret på faktorer som placering, målgruppeinteresser og adfærd.
Ved at bruge GDN kan annoncører nå en bredere målgruppe og øge deres synlighed på tværs af nettet, samtidig med at de kan målrette deres annoncer mere effektivt. Det kan hjælpe annoncører med at opbygge brandkendskab, skabe flere konverteringer og øge trafikken til deres websteder.
Annoncører kan oprette kampagner og målrette deres annoncer på GDN ved hjælp af Google Ads platformen, som giver avancerede targeting muligheder og analyserapporter for at evaluere kampagnens resultater. Med GDN har annoncører mulighed for at nå ud til et stort publikum på tværs af forskellige enheder og formater og kan skræddersy deres annoncer til at passe til deres specifikke behov og mål.

Nicolas

Zangenberg

CEO / Partner