Google Ads er søgemaskinens platform til annoncering
Det er de små tekstannoncer, som du ser i toppen og i bunden af søgemaskinen. Dine annoncer vises, når der søges på nogle af de søgeord, som du har angivet. Når dine annoncer vises, betaler du ikke noget.
Du betaler først, når nogen klikker på din annonce og besøger dit website. Det man også kalder “no cure no pay” eller “pay per click (PPC)”.
Første bureau i DK
Google Partner
2500 kunder
daglig overvågning
Vi er eksperter og
certificeret i Google Ads!
Vi var det første bureau i Danmark, som så mulighederne i Google Ads. Vi er uddannet i Google Ads optimering og var de første til at modtage Googles udmærkelse som certificeret Google Partner i Danmark. Det er det højeste niveau af certificerede partnere.
Man skal blandt andet have minimum to certificerede personer ansat (vi har 3 ansat) og have bestået en række krav til performance.
Når man er Google Partner, så kan man benytte deres logo. Vi er selvfølgelig stolte af at modtage den hæder. Når man modtager sådan en hæder, så har man bestået krav, som Google har opsat.
Alt sammen din garanti for at du trygt kan overlade Google Ads annoncering til os, når målet er at skabe god forretning gennem maksimal udnyttelse af dit budget.
Sådan arbejder vi med Google Ads
En Adwords kampagne starter med, at man i fællesskab fastlægger, hvad målet skal være for kampagnen – det man også kalder for “most wanted respons” (MWR). Det kan eksempelvis være, at målet er at generere salg, kundeemner eller tilmeldinger til et nyhedsbrev.
Vi tager højde for din MWR, når dine Google Ads annoncer skal udarbejdes. I vores annoncer tager vi udgangspunkt i STDC-modellen, som er en købsadfærdsmodel.
Denne model bruger vi for at sikre, at du får så mange kvalificerede besøgende som overhovedet muligt. Besøgende som skal konverteres til din MWR via effektive landing pages.
En effektiv søgeordsliste er nøglen ud over annoncen til at tiltrække de målrettede besøgende via Google Ads.
Vi råder over redskaber, som gør os i stand til at lave mange søgeord til dig.
Søgeord som skal give dig en bred og målrettet eksponering, når du markedsfører dig via Adwords på Google.
Når vi har udarbejdet dine søgeord og dine effektive annoncer til brug på Google Ads, så sender vi begge dele til gennemsyn hos dig.
Du har nu mulighed for at slette eventuelle ord, du ikke vil have med og tilføje andre. Når vi har modtaget din e-mail med eventuelle rettelser og tilføjelser, så går vi i gang med selve oprettelsen af kampagnen.
Din Google Ads kampagne tager afhængig af størrelse to til fire hverdage at oprette. Vi laver mange individuelle annoncegrupper til hvert enkelt forretningsområde for at sikre dig den bedste Quality Score, som er med til at bestemme din købspris og ranking (placering).
Hvis du vil annoncere uden for Danmark, så kan vi også hjælpe dig her. Vi samarbejder med oversættere, som selv har været ansat på bureauer.
Ved at bruge os til din annoncering i alle lande sikrer du, at der er en rød tråd i din annoncering og at den opsamlet historik bruges optimalt.
Kampagnen evalueres løbende som udgangspunkt i slutningen af hver måned. Her modtager du en statistik og får en snak med din Google Advertising Professional.
Løbende Google Ads administration og optimering er vigtig for, at du kan få den bedste pris og højeste ROI.