Uddannet i ”Strategy in the age of digital disruption” fra verdens næstbedste Business School INSEAD i Frankrig. Efter endt uddannelse modtog Nicolas Zangenberg en udmærkelse for at være blandt de 10 bedste.
Nicolas har også læst på Harvard Business School, hvor han var optaget af den anerkendte business school på deres "Mastering Growth" program.
Udover uddannelserne fra INSEAD & Harvard er han også uddannet fra den digitale marketing uddannelse Squared Online (En uddannelse som er udviklet i samarbejde med Google og Ogilvy). Nicolas gør en dyd ud af konstant at være i udvikling.
Nicolas Zangenberg har sammenlagt 20 års erfaring indenfor digital markedsføring. Han har altid set det som en nødvendighed at være pioneer indenfor den digitale frontier. Han var blandt de første til at rådgive i SEO. Startede som den første til at rådgive i Google Ads i år 2000 og sådan har han fortsat lige siden – Hvilket har givet ham dyb og bred forståelse for digital marketing.
Denne dybe og brede forståelse for det digital marketing har endvidere gjort at Voldgiftsinstituttet har udpeget ham til Syns- & skønsmand indenfor digital marketing i forbindelse med tvister mellem bureauer og kunder ved Domstolene.
Kunderne Nicolas har arbejdet for tæller institutioner, organisationer samt nationale og internationale virksomheder såsom: Siemens, Danish Crown, Danfoss, Borger.dk, Ferrosan, McDonald’s og SAS m.fl.
I fritiden spiller Nicolas tennis. Han har passion for digital marketing, hvor en del af fritiden bruges på at holde sig up to date.