LinkedIn annoncering

Synlighed, rekruttering

og nye kunder

Zangenberg & Partners benytter selv LinkedIn annoncering som en vigtig kanal, når målet er nye kunder, men også når det drejer sig om tiltrækning af arbejdskraft.

Vi har været med fra start af og ved hvilke muligheder verdens største erhvervsnetværk tilbyder indenfor annoncering på LinkedIn.

Sådan arbejder vi med LinkedIn

Vores LinkedIn eksperter anvender en række unikke segmenterings-muligheder, når vi markedsfører dig og din virksomhed. Teknikker og en unik know-how, som vi har opbygget gennem mange år.

 

Vi fokuserer på en blanding af forskellige former for annoncering. Det er diversiteten i din annoncering, som er med til at give dig maksimal synlighed. Når vi synliggør dig, arbejder vi typisk med:

 

  • Remarketing
  • Sponsorering af organiske opslag
  • Outreach som er trafik til den øverste del af købsadfærden
  • Lead generering 

Nogle af de kriterier man blandt andet kan segmentere på er:

 

  • Virksomhed
  • Jobtitel
  • Brancher
  • Medlemskab af grupper

 

I alle vores trafikskabende aktiviteter arbejder vi 360 grader rundt om websiden. LinkedIn er derfor kun en af aktiviteterne når målet er nye kunder, mere omsætning og god forretning for din virksomhed er omdrejningspunktet.