Facebook annoncering

Fokus på salg, leads og branding

Zangenberg & Partners har arbejdet med Facebook annoncering siden start og ved om nogen, hvordan det skal gribes an.

Vi starter annonceringen på Facebook med at fastlægge målene for vores kunders virksomhed. Skal der være fokus på salg, leads eller branding? Uden mål ved vi ikke om kampagnen er grundlaget for god forretning for virksomheden.  

Vi tilbyder at oprette følgende typer af kampagner: 

Potentialevurdering giver et uvildigt billede af virksomhedens Facebook potentiale

Annonceres der allerede på Facebook tilbyder vi at udarbejde en rapport i PDF format, her kommer vi med en uvildig vurdering af om virksomheden udnytter sit fulde Facebook potentiale.

Oprettelse af kampagner – remarketing, kopi målgrupper, e-mails m.m.

Vi tilbyder at oprette kampagner hvor annoncer målrettes tidligere besøgende på websiden. Eller hvad med at annoncer målrettes de besøgende som minder mest om en anden målgruppe (Nyhedsbrevsmodtager, LinkedInkontakter, Brancher)


Løbende optimering gør med fokus på maksimal udnyttelse af dit budget

Vi oplever ofte at en kampagnes effekt udvandes over tid, når der ikke optimeres på den. Hvis du vil have det maksimale ud af dit budget, bør du derfor løbende få optimeret på din kampagne. Tilknyttes optimering vil du automatisk får overvåget din kampagne hver dag.

En funnel kampagne fører brugerne igennem en salgstragt

Vi tilbyder at arbejde med udgangspunkt i et fastlagt flow (Funnel), dette giver tilpas mange nye brugere på siden, men samtidig har vi også fokus på at opsamle dem, som er klar til at konvertere i takt med at de påvirkes løbende.